Data talents wanted: prudsys announces dates for DATA MINING CUP 2018

Pressemeldung der Firma prudsys AG

In the spring of 2018 the international DATA MINING CUP (DMC for short) will kick off with the announcement of a challenging task from the field of machine learning. It starts on 5 April with the publication of the task. Following a time period of six weeks, prudsys AG evaluates the submitted solutions. The 10 best teams present their solutions at the prudsys personalization summit on 26 and 27 June 2018 in Berlin. As part of the evening event prudsys AG selects the winning teams. The top three teams will receive attractive cash prizes.

The prudsys personalization summit 2018 is the leading event for omni-channel personalization in retail. The participants can expect exciting presentations about successful projects for a personalized customer journey in the digital age. The program also offers a panel discussion, in-depth workshops and a showroom featuring interactive examples of practical applications of real-time personalization in retail.

Here is the timeline for the DATA MINING CUP 2018 at a glance:

  • Registration starts: 1 March 2018
  • Task is announced: 5 April 2018
  • Deadline for submission: 17 May 2018
  • Awards given to the best teams as part of the prudsys personalization summit 2018: 26/27 June 2018

Interested parties can find out more about the DATA MINING CUP by visiting the recently launched website data-mining-cup.com.



Firmenkontakt und Herausgeber der Meldung:
prudsys AG
Zwickauer Straße 16
09112 Chemnitz
Telefon: 0371 2 70 93-0
Telefax: 0371 2 70 93-90
http://www.prudsys.de

Die prudsys AG ist der führende Anbieter für Omnichannel-Personalisierung im Handel. Die prudsys Realtime Decisioning Engine (kurz: prudsys RDE) ist durch die enge Verzahnung von Recommendations, Marketing Automation und Dynamic Pricing in der Lage, den Kundenwert über alle Kanäle in Echtzeit zu maximieren. Die prudsys AG ist Inhaber zahlreicher Patente und Organisator des international renommierten DATA-MINING-CUP.



Weiterführende Links

Für die oben stehende Pressemitteilung ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmenkontakt oben) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber des Pressetextes, sowie der angehängten Bild-, Ton-, Video-, Medien- und Informationsmaterialien. Die Huber Verlag für Neue Medien GmbH übernimmt keine Haftung für die Korrektheit oder Vollständigkeit der dargestellten Meldung. Auch bei Übertragungsfehlern oder anderen Störungen haftet sie nur im Fall von Vorsatz oder grober Fahrlässigkeit. Die Nutzung von hier archivierten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Eine systematische Speicherung dieser Daten sowie die Verwendung auch von Teilen dieses Datenbankwerks sind nur mit schriftlicher Genehmigung durch die Huber Verlag für Neue Medien GmbH gestattet.