LEADERS’ INSIGHTS – Re-Thinking Travel: Disrupting an Industry with Start-Ups

Pressemeldung der Firma Management Circle AG

As the world’s biggest aviation group, Lufthansa doesn’t stop investing in the future and in world-wide innovation.

One way Lufthansa does this is through the establishment of the Lufthansa Innovation Hub in the heart of Berlin, Continental Europe’s vibrant start-up and digital technology epicentre. The Innovation Hub comes armed with an innovation fund to help it in its mission to develop talented new ideas within as well as outside the group.

Even more impressive is that, its arsenal further includes knowledge from experts in the aviation field, compiled data for new travel solutions, as well as a user base of over 100 million travellers.

This places the Lufthansa Innovation Hub in a unique position to scout for promising new start-up and digital companies who have good travel products and ideas which can then be further developed on a joint basis.

Sebastian Herzog, Managing Director & Chief Strategist, of the Lufthansa Innovation Hub GmbH, gives his insights about the Hub’s operations and future focuses.

Together with 20+ German and International speakers he will join the annual Global Innovation Leaders 2016 summit in March 2016, and talk about start-up collaboration.



Firmenkontakt und Herausgeber der Meldung:
Management Circle AG
Hauptstrasse 129
65760 Eschborn/Ts.
Telefon: +49 (6196) 4722-0
Telefax: +49 (6196) 4722-999
http://www.managementcircle.de



Dateianlagen:
Mit über 40.000 Teilnehmern im Jahr 2000 gehört Management Circle zu den Markenführern im deutschsprachigen Raum. Die Teilnehmer erhalten nicht nur aktuelle Informationen von hochkarätigen Referenten, sondern auch den geeig- neten Rahmen für den Erfahrungsaustausch auf höchstem Niveau.


Weiterführende Links

Für die oben stehende Pressemitteilung ist allein der jeweils angegebene Herausgeber (siehe Firmenkontakt oben) verantwortlich. Dieser ist in der Regel auch Urheber des Pressetextes, sowie der angehängten Bild-, Ton-, Video-, Medien- und Informationsmaterialien. Die Huber Verlag für Neue Medien GmbH übernimmt keine Haftung für die Korrektheit oder Vollständigkeit der dargestellten Meldung. Auch bei Übertragungsfehlern oder anderen Störungen haftet sie nur im Fall von Vorsatz oder grober Fahrlässigkeit. Die Nutzung von hier archivierten Informationen zur Eigeninformation und redaktionellen Weiterverarbeitung ist in der Regel kostenfrei. Bitte klären Sie vor einer Weiterverwendung urheberrechtliche Fragen mit dem angegebenen Herausgeber. Eine systematische Speicherung dieser Daten sowie die Verwendung auch von Teilen dieses Datenbankwerks sind nur mit schriftlicher Genehmigung durch die Huber Verlag für Neue Medien GmbH gestattet.